FAQ

FAQ

Ofte stillede spørgsmål:


Skal jeg have en konto for at bestille?

Nej – det er ikke påkrævet.

SKan jeg betaler over EAN?

Ja naturligvis – du opgiver dit EAN nr. sammen med dine øvrige data, inden ordren afsluttes.

Hvad er betalingsbetingelserne?

Kan du opnå en positiv kreditvurdering, er vores normale betingelser 8 dg. netto. Vi tjekker alle indkomne ordre og du vil blive kontaktet af kundeservice, hvis vi har behov for betaling, Før levering.

Kan jeg bestille som privatperson?

Nej desværre, vi sælger kun til virksomheder/B2B, dvs. du skal være momsregistreret og opgive et CVR. nr. på din bestilling.

Kan jeg bestille varer uden logo?

Ja – du bestiller, hvad du ønsker online!

Kan jeg bestille en vareprøve?

Ja, det kan du online. Du vælger varen uden tryk og klikker på vareprøve knappen.

Kan jeg få mit logo på alle produkter?

Som udgangspunkt ja, alt efter hvilket produkt du køber, kan du vælge mellem: Tryk, broderi eller gravering. Se gerne mere information på de enkelte produkter.

Hvad koster en logodekoration?

Bestiller du online i vores shop, vil du få oplyst prisen på din logodekoration med det samme. Skal du kombinere flere logoer, kan du kontakte vores kundeservice for priser, råd og vejledning.

Hvordan skal jeg levere mit logo?

Når du ønsker et logo på dit/dine produkter, skal vi bruge en af følgende filtyper: En vektoriseret EPS, en AI fil eller en højtopløst PDF. Skal logo være i farver, vil vi gerne have oplyst, pantone numre på dine logofarver. Du kan også uploade logo filen, når du bestiller varen.

Hvilken leveringstid kan jeg forvente?

Varer uden logodekoration leverer vi på ca. 5 arbejdsdage. Ønsker du en logodekoration skal du forvente ca. 10-15 arbejdsdage efter godkendt korrektur.

Kan I levere til hele Europa?

Ja, skal du have leveret i andre lande end Danmark, så kontakt vores kundeservice på info@brandingfabrikken.dk eller telefon 70204056, for yderligere information.

Er der en minimumsbestilling?

Ja – den er angivet på de forskellige varer online og afhænger af, om du skal have varen med logodekoration eller uden.

Kan jeg opnå mængderabat:

Jo flere enheder du køber, jo bedre pris opnår du. Tjek priserne online!

Kan jeg få en vare specialproduceret?

Ønsker du at designe dit helt eget produkt, så kan vi tilbyde dette som en Østenproduktion. Dette gøres i tæt samarbejde med projektleder, grafiker, kunden og vores fabrikker. Vi kan tilbyde specialproduktion af en lang række produkter. Eks. paraplyer, poser, tasker, T-shirts m.m.

Jeg ønsker at ændre i min ordre!

Rettelser skal altid foretage igennem vores kundeservice på mail info@brandingfabrikken.dk eller telefon 70204056.

Jeg er utilfreds med min levering!

Det beklager vi mange gange! Vi ønsker glade kunder, som gerne handler hos os igen. Send en mail til kundeservice på info@brandingfabrikken.dk med din reklamation og vedhæft gerne billeder/video. Vi tager fat i din reklamation, straks den er os i hænde! Ring evt. til os på tlf. 70204056, hvis du har tvivlsspørgsmål.

Min vare er beskadiget/defekt/forkert, hvad gør jeg?

Vi bestræber os på at levere varer af god kvalitet, i god stand. Desværre kan det ske, at transporten har været hård eller varen er forbyttet. I disse tilfælde skal du straks kontakte vores kundeservice på mail info@brandingfabrikken.dk eller telefon 70204056.

 

Send os en besked